Üdvözöllek a blogomon. Érezd jól magad és hagyj nyomot magad után :)Üzenj, komizz, olvass!

2013. július 27., szombat

Sulibuli GGD-n?

Egyik percről a másikra lett a legnagyobb probléma diszin az,hogy hogyan jussunk be a "Luxus Kávézó" nevű helyre,ahol,mint látni lehet,buli volt.Azaz úgymond sulibuli.Szinte mindenki azon volt,hogy bejuthasson ide.Ezen a képen én végre be tudtam mászni,mivel annyian voltak előttem,hogy be sem lehetett férni.Akik a képen vannak:
~Hero:3
~CUKI BUBI
~Szellem Dóra:3
~Níkíí Wok Tsháá
~Petraa:D
~Katus.Cicaa
~ ~.N.~
~Crazy Dani
~Betti5220
~Én (Pernilla 5)
és persze a házigazda,Luxus Kávézó.
Nem tűnik elsőre soknak,viszont egyre többen akartak ide jönni bulizni,ezért át kellett rakni az egész party-t egy nagyobb diszibe,ahová többen beférnek.Első megálló myra117 diszije volt,aztán Hero:3-hoz mentünk.Én ugyan hamar ráuntam erre az egészre,de mások biztosan jól szórakoztak...én addig is a Lounge-ba beszélgettem,amíg ez a buli tartott.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése